sâmbătă, 5 octombrie 2013

Rimeluri Essence : I love Extreme Volume Vs. I Love Extreme Crazy Volume

Buna,

      Dupa cum va povesteam in postul precedent am cateva produse pe care le-am folosit in ultima vreme si de care vreau sa va vorbesc in speranza ca va vor fi de folos.
     In postul de astazi vorbim despre rimeluri, va vorbeste o persoana care fara rimel nu iese din casa, daca nu il folosesc e ca si cum mi-ar lipsi ceva si machiajul meu este incomplet, sunt mereu in cautarea produsului perfect, nu folosesc genele false in primul rand pentru ca nu sunt practica iar in al doilea pentru ca mi se pare ca rezultatul nu este unul tocmai natural din aceste motive imi pun toate sperantele in rimelul de gene.
    De-a lungul timpului am incercat diverse marci atat de la marile case cosmetice cat si cele low cost, trebuie sa recunosc ca nu intotdeauna ceea ce e scump e bun si cateodata in produsele low cost se ascund " mici comori ".
      Essence o cunosteti toate cu siguranta m-am gandit sa fac o comparatie intre doua rimeluri amandoua valide, asemanatoare dar totusi nu au chiar totul in comun , rimelurile in cauza sunt :




                                                         Essence I Love Extreme Volume               
   
            Inensitate - pentru mine este important ca rimelul sa aiba o culoare intensa, plina fie ca este negru sau colorat, in acest fel reuseste sa accentueze privirea, acest rimel are o culoare destul de intensa imi place destul de mult din acest punct de vedere.
            Durata - eu personal machiajul il port toata ziua deci am nevoie de un produs care sa dureze si sa nu "curga" in zona ochilor in aceasta privinta imi dureaza linistit toata ziua dar trebuie sa fiu atenta di cand in cand sa nu imi ramana imprimate genele in partea superioara a ochiului, dar aceasta problema e subiectiva ( am pleoapa ochiului lasata  )
        Consistenta - cremoasa am constatat cu placere ca nu se usuca dupa o luna de zile cum mi se intampla de obicei cu alte rimeluri.
        Volum - este un rimel pentru volum si trebuie sa recunosc ca functioneaza, efectiv da volum genelor deja de la prima aplicatie cu doua aplicatie o sa obtineti gene vizibil mai dese si mai intense .
        Alungare - as fi vrut ceva mai mult aici dar pana la urma trebuie sa tinem cont ca este un rimel pentru volum, le alunga in mod discret dar nu face nimic deosebit.
        Perie - peria este in "stil vechi" si anume destul de groasa cu fire multiple destul de lungi si dese care cred ca ajuta la intensificarea volumului.
            Concluzie- este un rimel destul de bun, pentru ceea ce costa nu are nimic de invidiat rimelurilor care costo cel putin triplul acestuia, daca cautati un bun rimel pentru volum acesta poate fi o buna alegere!
            Il folosesc de 2 luni aproximativ si sunt multumita poate in viitor l-as recumpara dar pe moment imi prefer sa experimentez alte rimeluri.
 









                                                        Essence I Love Extreme Crazy Volume

       Inensitate -  asemanator cu primul aceiasi culoare aceiasi intensitate
       Durata - buna, dureaza toata ziua si nu se "imprastie in zona ochilor "
       Consistenta -  cremoasa foarte asemanatoare cu fratele lui
       Volum -  prima mea reactie dupa prima aplicare a fost "Wow" pentru ca intradevar da un volum extrem genelor isi merita pe deplin numele "Crazy Volume" si il depaseste pe primul .
       Alungare - si ajungem si la parte cea mai buna nu doar da volum genelor dar le si alunga foarte bine! am ramas foarte entuziasmata de acest rimel !
        Perie-  in silicon cu fire mici si dese
        Concluzie -daca v-ati dat seama ca primul imi place atunci v-ati dat seama ca pe acesta il ador ! am cumparat deja a doua confectie si sunt sigura ca de acum inainte o sa fie oaspete fix printre produsele mele beauty, da volum alunga genele ce as putea sa cer mai mult ?Personal il prefer pe acesta, nu pot spune ca primul I Love Extreme Volume nu ar fi bun dar de ce sa ai bun cand poti avea excelent? daca il gasiti de incercat absolut !




   Sper ca acest post v-a fost de folos, astept comentariile voastre sunt curioasa sa aflu ce rimel folositi si care este parerea voastra despre aceste rimeluri Essence !

    Pupici


    






          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu