marți, 15 ianuarie 2013

Rujul rosu...prin excelenta

Buna fetelor,

Am ales aceasta tema pentru ca intr-un fel imi sta la suflet si acum imi dau seama ca in timp a insemnat mai mult decat un simplu cosmetic...daca ma gandesc bine eu si rujurile nu am avut un raport foarte aproopiat (daca nu e sa numar toate datile cand copil fiind la vreo 7-8 ani ma distram cu rujurile mamei care ma faceau sa ma simt "mare"si la acea varsta era mare lucru pentru ca vroiam sa cresc in graba dar fara sa stiu eu ce ma asteapta dupa :)).
Odata cu interesul pentru cosmetice si machiaj nu puteam bineinteles sa mai negliez importanza acestui produs dar am avut intotdeauna o oarecare nesiguranta in a purta clasicul rosu aprins pentru ca mi se parea "prea mult" pentru ca mi se parea ca voi fi ridicola, sau pentru ca mi se parea ca doar cele cu gura si dinti perfecti pot sa-si permita o astfel de nuanta iar eu cu siguranta nu ma numaram printre acele fete...v-ati simtit si voi asa vreodata ? totusi asta nu m-a impiedicat sa colectionez vreo 5 rujuri de acest fel pe care le-am lasat acolo sa se aseze praful pe ele, si facand un pic de ordine printre cosmeticele mele (eu cand ma machiez pare ca au trecut turci peste masa mea de make-up :D) mi-am dat seama ca sunt practic nefolosite ce pacat!
i  pentru ca lucrul pe care il detest cel mai mult este sa arunc un produs pentru ca nu l-am folosit (de asta incerc mereu sa le folosesc pe toate cat de cat chiar daca sunt bolnava cronica de shopping dar ma tratez :))
mi-am zis hai sa incerc ca tot stau acolo degeaba...si stiti ce ?au inceput sa-mi placa si acum iau in calcul la un machiaj mai de seara si buzele rosi ( totul bine proportionat bineinteles ) mi-am dat seama ca nu trebuie sa fiu perfecta pentru a purta o nuanta de acest fel si ca rujul rosu aduce intotdeauna acel farmec pe care noi femeile il dorim dintodeauna si este simbolul nostru al frumusetii si feminitatii. Cred ca in fiecare din noi se ascunde dorinta de a purta un ruj rosu dar nu toate gasim curajul de a o face (ca mine) si totusi este un gest atat de feminin si ce rezulat! E de ajuns sa incercati doar o data :)

Si asa am mai facut inca o data pace cu un produs de make -up, eu sunt inca pe la inceput imi dau seama  cum se realizeaza cu adevarat un make-up doar acum la 26 de ani inainte doar ma jucam, pana acum 1 an blush-ul mi se parea inutil, nu stiam ce inseamna sa-ti conturezi fata si habar n-aveam ce-i aia baza de ochi sau iluminant dar na cu timpul se invata si acum m-am convertit de tot :)) am gasit mai mult decat ma asteptam am gasit o pasiune ascunsa care facea parte din mine dar a iesit doar acum la lumina.

Va mai astept !









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu